make-up · YouTube

Video: Linie de tus din fard si buze roz

De Sarbatori puteti incerca propunerea mea de machiaj cu produse Sleek… care btw ofera calitate buna la un pret rezonabil ceea ce le face si cadoul potrivit de Sarbatori.

Acest machiaj este recomandat blondelor cu ochi deschisi (a se observa, mai ales in videoclip, ca mie nu-mi sade tocmai bine; dar imaginati-va o blonda cu ochi deschisi: nuantele de „prune” sunt foarte in voga acum)

Această prezentare necesită JavaScript.

Produsele folosite:
– Fond de ten CHANEL Vitalumiere Aqua BA 20
– Corector Collection Medium 3
– Pudra La Praire – Translucent Loose Powder
Sleek Contour Face Kit
sleek face contour kit light
Paleta farduri Sleek Ultra Mattes Darks
Sleek Makeup Ultra Matte
Paleta de rujuri Mardi Gras
Sleek Lip 4 Palette Mardi Gras

DISCLAIMER: Nu sunt platita pentru acesta postare; detin produse Sleek, le folosesc in kit-ul meu professional; astazi am ocazia sa va prezint cateva produse care mi-au fost trimise de Makeup Shop.
De-a lungul timpului mi-au mai fost trimise produse de mai multe companii… si daca nu am considerat ca sunt potrivite pentru mine si activitatea mea, nu le-am mentionat.

2 gânduri despre „Video: Linie de tus din fard si buze roz

Lasă un comentariu