vacante · YouTube

Cum imi fac bagajul de calatorie?

Vara aceasta am tot plecat cate 2-3 zile undeva si m-am obisnuit sa imi fac bagajul dupa cum o sa vedeti in clipul de mai jos.
Oricum: nu plec fara 2-3 perechi de incaltaminte, portfard cu TOOOT ce-mi trebuie, 2-3 produse de par, Philips Steam&Go care e usor de impachetat/folosit, outfit-ul format din cateva piese pe care le mixez intre ele si ceva accesorii care, la fel merg si de seara si de zi!
Iata si videoclipul! Enjoy!

Lasă un răspuns

