vacante

Tenerife

Ajungem pe seara in Tenerife, in nordul insulei mai exact! (am aterizat in nord… dar noi „aveam treaba” in sud) Am inchiriat masina si am taiat insula spre sud in doar 50 minute 🙂 (va dau un mic sfat: luati-va masina, in orice vacanta ati pleca si aveti nevoie, de pe site-urile nemtesti. Noi am dat 133 eur ptr 10 zile cu tot cu casco)

Nu eram cine stie ce entuziasmata fiindca am mai fost in Canare, mai exact in Grand Canaria in 2004, si nu mi-a placut foarte mult… fiind totul mult prea arid si mai nimic de vazut!

Cand am aterizat batea un vant si era un frig… ca m-am intrebat de ce oare ii mai zice „Insula vesnicei Primaveri”.

Abia mai apoi aveam sa aflu ca de fapt in nord ploua destul de des si ca in sud nu mai plouase de 8 luni.

Altceva mi s-a parut interesant: tot anul este o temperatura constanta cu o medie intre 25-28 gr C. How cool is that?

Si ce-mi-a mai placut: era mai tot timpul innorat inspre munti… si soare spre plaja… asa ca parea foarte exotic. Simteam ca nu mai sunt in Europa!

Această prezentare necesită JavaScript.

Bodyboarding, surfing, kitesurfing, windsurfing,  sailing, parasailing, parapanta, etc

Vanturile de Africa incurajeaza sporturile ce au ca motor …vantul :I . Asa am ajuns si eu „intinsa” sa fac surfing… dar in final nici macar body-boarding n-am reusit sa fac!  M-am multumit cu privelistea oferita de cei experimentati :))))

Mai toate plajele sunt cu nisip destul de inchis (Tenerife fiind insula vulcanica; Teide se numeste vulcanul) mai putin Playa de la Teresitas care are nisip adus tocmai din Sahara!

Shopping era de facut, ca sunt lipsiti de TVA, dar eu NU am avut in gand acest fapt (nici loc in bagaj nu prea am avut) dar nu m-am putut abtine sa nu intru intr-un Benetton care era chiar pe plaja… si in vitrina avea ditamai afisele rosii care strigau: „Ultimele reduceri 90%” HUH?! „Trebuie sa fii nebuna sa ratezi asa ceva!!! ” …mi-a zis o voce interioara :))

Mai am o singura postare cu Tenerife si va las in pace! DAR CHIAR MI-A PLACUT!

12 gânduri despre „Tenerife

  1. Pozele sunt superbe, ireale, nu-mi vine sa cred cat imi doresc sa ajung acolo! Pozele din avion nu-mi plac :)) Mi-e groaza numai cand ma imaginez asa sus :)) pup!

Lasă un comentariu