Machiaj natural de mireasa – Soft Smoky Eye – Produse MAC

Hellooo cochetelor
Am facut un makeup de miresica pe o prietena.
Un makeup simplu care sa accentueze frumusetea naturala si sa ascunda anumite imperfectiuni.

Prima data am curatat fata si am aplicat o masca Monatgne Jeunesse din gama tonic cu extract de ceai verde destinata tenurilor cu tente acneice.

Am facut si un video dragut, gratiei talentului prietenului ei

Stiu ca se vede la un moment dat culoarea fondului de ten nepotrivita;
Avand in vedere ca Studio Fix de la MAC oxideaza si in plus, Ana (modelul) este foarte bronzata, in final rezultatul a fost ok! Fata si gatul au fost aduse la aceeasi tonalitate cu pipetul si restul corpului.
Aveti mai jos si fotografii

Produsele folosite sunt in descrierea videoclipului de pe YouTube!

  1. Mie imi place la nebunie filmuletul! Asa e, se vede mai inchis fondul de ten, dar cred c e si lumina de vina, in final nu se vede nicio diferenta, iar in poze arata foarte bine :D Felicitari!!

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,033 other followers

