Atelier Montagne Jeunesse la Serendipity


Eu in actiune, pe Jully care a scris pe larg despre aceste masti!

Parerea si ideea centrala a discutiei de vineri:
Niciun produs sau tratament scump cu formula magica si nici un fond de ten miraculos nu poate sa-ti arate tenul radios, luminos si sanatos… daca nu ingrijim si curatam pielea fetei!

Ptr tenurile mixte si grase:

- “pore strips” plasturii ptr puncte negre, caresunt ideal de aplicat dupa un dus cald atunci cand ni se deschid porii. Usor defolosit, poti face o minicura cu pachetul MJ, de 2-3 ori pe saptamana. – maxim de 2 ori pe sapt
- tot pentru o curatare a tenului si poate merge pe acelasi principiu, este masca de fata “peel-off” de tip pelicula cu extract de rodii. Acesta curata in profunzime. Are si antioxidanti, zmeura, merisor precum si Vitamina E. Masca acesta poate fi folosita si de un ten normal o data pe saptamana, ca parte din ritualul nostru saptamanal de ingrijire.
- ideal dupa masca peel off sa aplicam o masca de calmare, poate o masca antistres, de ex: Mud Pac, cu namol de la Marea Moarta

Daca avem ceva mai multe probleme, pe langa tratamentele dermatologice specifice, putem ajuta tenul cu masti special concepute pt ten predispus la acnee si/sau cu pete. Ideale sunt cele cele din argila cu extractde aloe, rozmarin si salcie si/sau cele din extract de masline extravirgin presat la rece.

- Cea din ulei de masline curata tenul in profunzime si ii ofera o revitalizare si o catifelare pe care o simti imediat.

Ptr tenuri mai uscate am incercat pe o prietena mastile acelea din fructe de padure care au un efect foarte hidratant si hranitor. Ceacu merisor si coaceza “verry berry” are si ulei de samburi de caisa si cea din capsuni “strawberry souffle”, pe care iti vine s-o mananci ptr ca are vanilie(si are si o textura deosebita); Ambele au aloe vera pentru un efect de calamre al pielii, ptr ca de multe ori, pielea uscata vine si cu mici zone uscate/rosiatice.

INtr-un articol recent, pe blog, am scris ca imi facusem unbeauty fix, in 10 minute. Si ca preferatele mele sunt cele in varianta prosop – cele tonice. Am folosit 3 dintre ele:

- Mie mi-am aplicat “Soothingand calming” Fabric Facial cu aloe vera.
- Unei prietene i-am aplicat-o pe cea cu alge si sare demare ptr ca avea tenul cam deshidratat si tern cu zone rosiatice …
- si altei prietene i-am aplicat, inainte de machiaj, o masca purificatoare cu extract de ceai verde, potrivita tenurilor afectate de cosuri. Pielea ei a fost mult mai calma si mai uniformizata.


http://www.montagnejeunesse.com/

Usor de folosit, usor de aplicat, usor de dat jos.

O masca poate sa ajunga ptr doua aplicari.
Este potrivita oricarui ten, oricarei probleme si ca nu trb sa ajungem la SPA sa cheltuim X sume pe “formule magice” cand raspunsul il avem noi.
O ingrijire saptamanala, cu mastile MJ, accesibilie din toate punctele de vedere. (se gasesc mai in toate magazinele… la preturi pana in 8 lei) Si pot fi cumparate de peste tot: Carrefour, Real, Cora,Auchan, Mega Image, etc(supermarketurisi hypermarketuri)

Nu mai putem spune ca nu avem timp, sau bani. Aceste masti sunt solutia femeilor active si cochete care se ingrijesc si stiu ca frumuse teaunui ten fresh pleaca de la aspectul pielii.

Daca ai ratat acest atelier, nu-i nimic; va astept pe 24 iunie la “Afla ce ti se potriveste

Va puuup!

  1. Nu imi plac aceste mari,le-am folosit si eu inainte sa apara pe bloguri,in plus au cam multe chimicale,as prefera alte masti.
    Ce tare este reclama,langa masti si puse fructele,de parca ar contine ceva natural aceste masti:).

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,033 other followers

