Un Job nou

Fetelor, cochetelor pot sa va zic oficial ca sunt un makeup artist.
Mi-am facut singurica un site… pe platforma de blog… (voi face un site profi cand si “income”-ul va fi pe masura :D… pana atunci ,  www.adinavlad.net ; mi-am pus la punct un kit de makeup (o sa filmez un haul MAC) si mi-am facut si carti de vizita.
Pasiunea si hobby-ul s-au transformat in meserie.
So, book me la adina_vlad@ymail.com

This slideshow requires JavaScript.


O draga prietena mi-a facut aceste fotografii gen paparazzi.
Va puuup si un weekend excelent.
PS: Ieri am fost la petrecerea Marie Claire – 4 ani. A fost superb… nu prea am poze… treb sa le astept de la fotografi si vi le voi arata si voua. Pana una alta pe Instagram @adinanustietot postez zilnic;
PS2: Azi sunt la Serendipity de la 18:00 ptr un atelier Monatgne Jeunesse unde eu voi povesti una alta si facem un machiaj fresh de vara.

  1. Buna! Nu vreau sa crezi ca nu am incredere in talentele tale ca make-up, dar te-am refuzat ieri la Serendipity deoarece sunt mai timida si mi-ar fi fost incomod sa ma machezi in fata atator persoane :)
    Am fost incantata sa te vad in realitate, esti muuult mai draguta ca pe “sticla”! Te pup si iti urez succes in noul job!

  2. Poliana B.

    Multa bafta,Adina! Poate ajungi si prin Timisoara pt un curs de make-up (cine stie…) te asteptam cu mare drag! Te pup!

  3. draga mea,pozele chiar au iesit foarte frumoase! imi place mult! eu iti doresc sa ajungi cel mai mare make-up artist si eu o sa merg cu tine la fashion week! xoooo

  4. roxana caloianu

    ma bucur pt tine,te urmaresc (nu ca un paparazzo…:))…) de ceva timp….!!!si imi esti tare draga.itit sta tare bine tunsa asa.e cel mai relaxant job,dak e si hobby….bv!

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,033 other followers

