Outfit Post


Sandale MANGO/Jeans SISLEY/Blazer BOSS ORANGE/Geanta JUICY COUTURE

  1. Lile, like! Arati foarte bine si transmiti o stare de buna dispozitie :))) O fi primavara? Noua coafura? Noua silueta ? :) orice ar fi – cu ricul de a ma repeta – like, like :)

  2. nicoletastanciuca06

    Buna Adina, vreau sa-ti zic cateva chestii :D
    1. Imi plac sandalele la nebunie;
    2. Esti foarte frumoasa si…
    3. IN SFARSIT cineva care face filmulete de beauty in romana ca lumea!!! nu ca as avea probleme cu engleza dar am vazut filmulete facute de fete de la noi de-ti venea sa fugi
    In rest numai bine, te pup si tine-o tot asa
    a…iti las link-ul de la blogul meu poate te uiti pe el cand n-ai ce face
    http://mindbodyandspirithealthy.wordpress.com/

  3. Antoaneta

    Super outfitul,dar ce mi-a sarit mie in ochi,dar nu asa….de mi i-a scos erau sandalele…..mama,parca erau sandalele mele bej cumparate pentru balul de absolvire al liceului…..acum 10000 de ani :) si ale mele nu erau Mango,erau Guban si ce-am mai alergat sa gasesc ceva care sa mi se potriveasca(marime si toc….deh traiam pe picior mic -35-,nu ca acuma as trai pe picior mare…-36-).Erau exact ca ale tale,doar culoarea era diferita…ale mele erau bej culoarea untului.Sa porti tot cu placere si un pupic de zi frumoasa :* Neta

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,033 other followers

