Rochita, pe post de bluzita

This slideshow requires JavaScript.


Iata una din rochitele mele preferate:) – Mango
Cum este estul de frig… m-am gandit s-o asortez cu pantaloni inflorati, ZARA, o curelusa Tommy Hilfiger, o esarfa, just in case se face si mai frig… si o geanta GUCCI, extra veche in dulapul meu… atat de veche incat incepe sa intre in categoria “vintage”…(o am din 2004)
Mai nou (de cand am fata curatata) nu mai port deloc machiaj… decat BB Cream, rimel si gloss… dar cred ca revin la ceva mai mult machiaj… si poate si niste filmulete, ce ziceti?!

  1. Pingback: Geanta Gucci – Shopper XL – 199 lei « Adina vinde tot

  2. Super rochita!!! pantalonii deja ii stiu si imi plac din alta postare :) am tot auzit in ultimul timp despre bb cream, se pare ca e chiar grozava, acopera bine, nu incarca. Daca faci filmulet sa ne povestesti si despre ea!!! So… asteptam filmulet!!!

  3. apolodorin

    dacă ai geanta din 2004 înseamnă că intră în categoria “vintage”? tu vorbești serios?
    (am văzut că ai mai folosit acest termen într-o altă postare referindu-te la o jachetă luată dintr-un second hand cam tot pe-atunci); știm cumva definiții (sensibil) diferite ale acestui cuvânt?

    • Draga Apolodor din Labrador,

      Chiar am avut o postare de genul “ce inseamna vintage?!” acum vreun an…nu stiu definitii dar poate ne scrii tu ce inseamana. Acolo aveam o rochie, luata din Atelier Aiurea unde ei pretind ca e Vintage. So?!
      Tocmai de aceea am avut o postare in care am dezbatut acest aspect ca sa aflam si noi… cei care nu suntem atat de stricti cu termenii si definitiile :)
      Merci de taxare… probabil ca data viitoare trebuie sa pun ” :)) ” ca sa inteleaga intreaga populatie ca fac haz.
      Normal ca nu vorbesc foarte serios cand scriu chestii lejere depsre haine si machiaje. Sau cel putin nu asa grav ca tine… nu sunt om de fashion.
      La noi s-a incetatenit cuvantul ca insemand “vechi” ci nu “YSL” sau “CHANNEL” din anii 80, gasite pe Portobello.
      Oricum, merci de interventie!
      De luat in considerare

  4. veronica picioroaga

    imi place rochita..si cum ai asortat-o! dar dupa cum slabesti..va trebui curand s-o stramtezi! :-D ( incurajari si admiratie :-p ) pupici!

  5. bleuciel

    Imi place tunsoarea de mor. Ma gandesc sa-mi tai si eu cositele…

    Si mi-a mai placut si aia cu ‘nu mai port deloc machiaj.. Decat 1, 2,3″ LOL

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,033 other followers

