OOTD – La film cu fetele

Am fost la film cu mai multe fete, toate blogger-ite:D. In timp ce le asteptam… am zis sa fac o postare de tipul, OOTD (Outfit of the day)

Aceasta este una dintre jachetele mele preferate… cred ca intra in categoria vintage… ptr ca am luat-o la mana a doua, in 2006, deci are ceva ani in spate.
Balerinii sunt achizitie noua… si le-am adaugat eu acele inimioare ptr un plus de chic&cochet :O




JachetaVinatgeD&G/Esarfa Portobello/Bluza Benetton/Pantaloni Massimo Dutti/Balerini Zara Woman/Geanta Vintage Giorgio Armani

  1. Antoaneta

    Heeeeey,lasand la o parte ca jacheta e atit de feminina si frumoasa(sa-mi spui unde o tii,ca poate vin intr-o noapte sa ti-o imprumut :-) )….ce bine arati…..se vad rezultatele dietei…..cineva e subtirica si frumoasa(esti tu frumoasa tot timpul,dar acuma parca esti si mai frumoasa)…PASTE FERICIT CU PACE SI TIHNA,VESELIE SI SANATATE,FRUMUSETE SI IUBIRE….PENTRU TINE SI INTREAGA TA FAMILIE….TE IMBRATISEZ CU DRAG NETA

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,033 other followers

