Am schimbat rutina de vopsire a parului


Buna cochetelor!

Am zis sa va zic ceva scurt:
Mi-am schimbat vopseaua si sunt foarte fericita!

Inainte ma faceam cu Casting Creme Gloss L’oreal… care acoperea firele albe (de care dispun in proportie de 25% :((( ) cat de cat daaar in soare tot se zarea ca e ceva deschis acolo… si se ducea dupa vreo 6 spalari.

Am inceput sa caut henna… am ajuns la LUSH, unde tipa de acolo mi-a zis ca trebuie sa stau 8 ore… si ca nu este foarte sigur ca-mi iese ce-mi doresc… am mai cautat pe net si am dat de Color&Soin.
Cica e veggie si o poti folosi si pe timp de sarcina… n-as fi asa sigura.
Am citit ca ar avea si apa oxigenata, acesta fiind singurul ingredient alarmant… in rest, numai lapte si miere:
- Proteine vegetale extrase din cereale (grau, ovaz, porumb, soia);
- Ulei vegetal extras din nuca de cocos;
- Uleiuri esentiale din plante medicinale (rozmarin, eucalipt).

In farmacie (Catena si Centrofarm) apare la vreo 60 lei (destul de scump).
Eu mi-am luat de pe eBay la juma de pret :D

Arata si se foloseste exact ca si Casting Creme Gloss numai ca miroase a plante si ierburi si nu pateaza deloc pielea si nu ustura!
Trebuie sa stai 30-40 minute, faci o mica emulsie, apoi te speli… si voila: par natural.

Imi place mult paleta de culori… se apropie cel mai mult, din punctul meu de vedere, de culorile naturale.

Mi-a acoperit 100% firele albe si la spalat nu se duce :D
Eu folosesc 3N, un castaniu negru, exact ca si culoarea mea naturala!!!

LATER EDIT: Se gaseste in Catena si Centrofarm

ME REALLY HAPPY!

  1. Daniela

    Imi pare rau sa va contrazic dar aceasta vopsea de par nu este deloc naturala. Acestea sunt ingredientele publicate pe site-ul producatorului pt vopseaua 3N: Peg-2 oleamine. aqua purificata (purified water). cocamide DEA. alcohol denat (alcohol). propylene glycol. oleic acid. ethanolamine. sodium sulfite. tetrasodium EDTA. hydrolyzed vegetable protein (triticum vulgare, soy, corn, avena sativa). sodium erythorbate. p-phenylenediamine. 4-chlororesorcinol. 2-amino-4-hydroxyethylaminoanisole sulfate. n,n-bis(2-hydroxyethyl)-p-phenylenediamine sulfate. 4-amino-2-hydroxytoluene, m-aminophenol.

    Vopseaua contine mule ingrediente chimice: Peg, propylene glycol, cocamide DEA, aminophenol, p-phenylenediamine, etc. Si mai este ceva foarte important de spus, vopselele de par fara amoniac sunt la fel de nocive ca si cele care contin amoniac. Producatorii nu au facut nimic altceva decat sa inlocuieasca amoniacul cu acest ingredient ETHANOLAMINE care are aceleasi efecte nocive. Eu m-as gandi de 2 ori inainte de a ma vopsi cu aceasta vopsea de par prezentata in mod eronat sau intentionat ca fiind naturala.

  2. Anahit

    Hei, poti sa imi dai un mesaj cu userul ebay la care ai gasit vopseaua? De asemenea, a fost la jumatate de pret cu tot cu transport? Mersi!

  3. Simona

    Ieri am reusit sa ma vopsesc:D. Daca stiam ca iese asa de frumos ma vopseam mai repede:)). Mi-a acoperit toate firele albe iar culoarea este intr-adevar mai inchisa decat parul meu dar nu este negrul acela smolit. Observ ca-mi sta mult mai bine cu parul mai inchis si data viitoare o sa-mi cumpar 1N. Acum vreau sa vad cum se prezinta la spalat, cat imi rezista pe par. Daca la inceput speram sa se mai deschida, sa ajunga cat mai mult la culoarea pe care o aveam eu, acum sper sa-mi reziste cat mai mult asa mai inchis. Imi place foarte mult.

  4. Simona

    Mi-am luat si eu aceasta vopsea color & soin si urmeaza sa ma vopsesc. E prima data cand fac asta, nu m-am vopsit niciodata pana acum si nu aveam de gand sa o fac daca nu incepeau sa se vada firele albe. Am optat tot pentru un 3N, parul meu fiind un saten inchis. Vanzatoarea de la catena mi-a spus sa iau un 4N, 3N spunandu-mi ca va iesi mai inchis decat parul meu, aproape negru, zicea ea.
    Stie cineva, in momentul cand il speli de mai multe ori oare ajunge tot la culoarea mea naturala care este un pic mai deschisa sau devine vre-un roscat din acela oribil, spalucit de care mi-e foarte frica?

    • iese negru 3N! iti spun SIGUR! eu ma fac cu 3N si sunt brunet inchis. Nu cred ca se va deschide asa de repede! Roscat nu iese in niciun caz! te asigur! Ramane inchis! Daca ai fire albe sa lasi cam 40 minute, dupa care sa faci o mica emulsie (adica sa-ti pui un pic de apa in palme, desupra cazii sau chiuvetei, si sa masezi pe toata lungimea firului de par) Succes! Daca mai ai intrebari nu ezita! Inteleg ca e un pas important pentru tine!

      • Simona

        Multumesc mult Adina, chiar am emotii! Am cumparat vopseaua de mai bine de o luna si tot imi fac curaj:) Am sa-ti povestesc cum va iesi. Eu imi doresc sa se mai deschida dupa cateva spalari pentru ca parul meu este cu o nuanta mai deschis. Prea negru nu cred ca-mi sta bine, dar am luat 3N in speranta ca-mi va rezista mai multe spalari, altfel 4N e nuanta parului meu natural.

  5. Roxana

    Adina , iti multumesc mult pentru aceasta recomandare, eu sunt insarcinata si am zis sa nu ma vopsesc , dar nu mai rezistam, deja toata lumea comenta ,, Vai cate fire albe ai!” asa ca m-am hotarat sa testez aceasta vopsea , am gasit-o la Catena cu 32 lei si m-am facut tot cu 3N ca si tine( avem aceeasi nuanta de par). Mi se pare senzationala , nu miroase a nimic si nu ustura deloc( am vazut ca la spalat apa este verzuie , probabil de la plante). Sper doar ca si culoarea sa tina suficient de mult, macar o luna …la tine cum se prezinta pana acum?

    • ma bucur ca ti-am fost de ajutor!
      se comporta excelent!
      eu cand clatesc dupa imediat dupa vopsire, incerc sa spal foarte bine pana ramane apa curata!
      si atunci nu prea imi iese culoarea la urmatoarele spalari :)
      ma vopsesc cam la 5 saptamani…nu ptr ca se duce vopseaua, ci ptr ca imi creste destul de repede si se zaresc firele albe. :D deci tind sa cred ca-ti va fi bine
      ps: atentie ca am vazut ca are si apa oxigenata… sau poate doar pe cele cu blond… te rog sa mai verifici eticheta. te puuup

  6. Si eu am suvite cu exact aceeasi culoare ca si a ta. Mi-a placut experienta, intaresc cele afirmate de tine, nu curge la spalare, nu miroase urat, insa mi-ar fi placut sa ma tina mai mult pe par, desi coafeza mea este foarte multumita…

  7. Bianca

    Interesant! Nu stiam de de vopseaua de la 3Chenes. Ma intreb daca te hotarasti sa te vopsesti cu altceva peste ce ai acum oare cum va reactiona. La henna imi amintesc ca trebuia sa treaca ceva vreme, ca vopseaua nu prea prindea peste.
    Pup

  8. Simona

    Eu as vrea sa ma vopsesc la salon,dar sincer nu am idee care este cea mai buna vopsea profi.As opta pentru un salon care foloseste Wella.Mi se pare mai de incredere.u ce parere ai?Mentionez ca ma vopsesc pentru prima data ,iar ca si culoare as vrea un aramiu.

  9. Ioana Dumitrache

    Adina sa stii ca nicio vopsea fara amoniac nu este permanenta. Amoniacul ajuta la deschiderea cuticulei pentru ca vopseaua sa patrunda in interiorul firului de par si sa il pigmenteze din interior spre exterior, pe cand cele fara amoniac doar vopsesc putin firul de par la suprafata, iar culoarea se duce dupa cateva spalari.
    Din cate stiu, doar Inoa este singura vopsea de par fara amoniac si care este permanenta.

  10. miha.ela

    ia eu am zis ca asa e culoarea ta naturala, adica nevopsita vreodata. ma bucur ca esti multumita, am salvat informatiile pretioase in e-mail, nu se stie niciodata cand e nevoie de ea :* :)

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,033 other followers

