Linia de tus: ce si cum :)

This slideshow requires JavaScript.

Bunaaa Cochetele mele!
Avand in vedere ca la ultimul video am iesit din cadru cand trasam linia de tus si ptr ca stiu ca sunt “n” feluri in care o poti trasa am zis sa fac un articol doar pe acesta tema.

Linia de tus este un “must” ptr toate fetele cochete:)
O linie de tus si un ruj rosu te duce in zona retro.
O linie de tus si un gloss poate fi un look chic de zi.
O linie de tus mai dramatica si un ruj fuchsia este un look cool de club.
Ca sa nu mai zic ca poti combina linia de tus cu un smokey interesant si iese un machiaj sofisticat si dramatic care te scoate din anonimat!

Am pus multe poze cu vedete si modele din ultimele campanii fashion, ptr inspiratie si ptr a vedea cate posibilitati exista. In plus aveti posibilitatea, prin analogie, sa va alegeti o forma care vi se potriveste formei ochiului vostru.

Am folosit produsul meu preferat, Blacktrack MAC

Si aici vedeti cum poti trasa linia de “tus” cu un fard negru!

Sper sa va placaaaa!

  1. suciu bianca

    buna Adinaa !!!:* am vizionat acest tutorial si sunt sfaturi foarte bune dar eu am un tus cu o pensula ca si cea de la oja pentru unghii si nu imi reuseste niciodata linia de tus:(( un sfat ceva?

    • incearca sa iei o pensula fooooarte subtire si sa pui produs pe acesta pensula si sa trasez cu ea… nu ai cum sa ai precizie cu un aplicator asa de gros… zic eu

  2. Isabella Mariana Stoia

    O reala placere in descoperirea acestei minunate purtatoare a simbolului feminin.Practica ,naturala,moderna ,feminina si profesionista in ceea ce face ! Pacat este ca ,distanta este in defavoarea noastra SIBIU -BUCURESTI. Ma bucur ca am intalnit-o pe Adina ,chiar si asa in mediul virtual(deocamdata.) urmaresc cu larg interes toate postarile in ceea ce priveste arta machiajului, si importanta codita ….care…imi produce tensiuni suplimentare in fiecare dimineata…. Sibiul (Mediasul) te saluta ,si te asteapta Adina!
    Sa ne traiesti (bine)

  3. Cris Zorlentan

    Pare atat de usor la tine, dar cand ma apuc sa imi fac dureaza peste o ora. Nu stiu ce reusesc sa fac/ sa nu fac, dar ma chinui mult de fiecare data :))

  4. adina te rog sa mi spui si mie ce pot sa fac daca am pleoapa cazuta, in afara de baza ca sa nu mi se intinda, ai vreu sfat? mie in general nici nu mi se vede linia de tus. te pup sisi:)))
    p.s. astept raspuns

  5. Kclaudyia

    Adina, multzam pentru articol! Chiar aveam probleme cu tusul, mie imi este frica sa trasez linii mai groase, iar cu tusul crema sau pudra nu ma prea impac. Am unul de la L’Oreal, pudra, cu pensula incorporata pe care am incercat o data sa-l folosesc si mi-a iesit un dezastru :D

    Pupsi! :-*

    • Amr

      Doamne ajuta, sa se faca bine copilasul asta chuiint. intrebarea mea este de ce doar o telefonie din cate sunt la noi??? sunt foarte multi oameni care numai au contracte cu romtelecom si carora le este greu sa se duca la banca. daca ati putea face protocoale si cu telefoniile mobile sunt sigura ca s-ar strange mai multi bani pentru micul ingeras.Dumnezeu sa ajute si sa ocroteasca intreaga familie greu incercata.nicoleta

  6. Foarte utila postarea :D Am incercat toate tipurile… Inainte il foloseam doar pe cel clasic si din cand in cand cel tip carioca insa recent am descoperit cat de mult imi place cel “din borcanel” :))) Dar pana la urma fiind mereu pe fuga ajung sa folosesc creionul aplicat cu pensula in unghi si apoi fixat cu fard. Probabil mi se pare mai usor pentru ca asa m-am obisnuit… Oricum vreau sa incerc si eu cu linia de creion alb :D Daca tragi de piele nu faci riduri?
    Pupici!

  7. Mihaela

    explicatii utile si clare! Vreau sa te intreb ce tusuri (marci) gen “drugstore” recomanzi-tip carioca sau gel (cel clasic mi se pare greu de folosit)? Ca din pacate :( nu voi putea achizitiona unul de la Mac in viitorul apropiat.
    te pup!

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,033 other followers

