Smokey Eye cu un singur produs – 15 min

Buna Cochetelor,

Am realizat acest machiaj foarte repede in maxim 15 minute cu un fard crema de la Elf… de care in prima faza nu eram prea incantata… dar de fapt nu eram obisnuita cu acest gen… care acum mi se pare foarte usor de folosit si cred ca-mi voi comanda si alte culori :D

Produse Folosite:
Fond de ten Revlon Photoready 005
Pudra Pulbere Flormar 004
Cream Eyeshadow ELF – Eggplant aplicat cu pensula MAC 224
Creion negru Urban Decay 24/7 – ZERO
Rimel Maybeline Colosal
Blush MAC Light over dark aplicat cu pensula MAC 129
Gloss H&M Pink Flamingo

Si video-ul aferent

  1. Laura:*:*:*:*

    Supeeeerb:x:x:x Am optat pentru acest look la ziua unei prietene si am fost admirata foarte mult. Deci meritul iti apartine:*:*:*:*:*
    P.S. Te poooop si iti adr blogul:*:*:*:*

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,033 other followers

