’cause I’m a gypsy :)

Fetelor, cochetelor…
Acesta este primul post pe acest an; si este un Outfit :D
Ptr ca iarna…nu am chef de poze… si chiar am tras chiulul la acesta categorie!

This slideshow requires JavaScript.


Yap, I’m a gypsy!
Ideea de a-mi face poze mi-a venit de la o prietena care m-a vizitat si mi-a zis “vai ce draguta e fustita… -gypsy style – asa…”
Sinecer exact la asta m-am gandit si eu cand m-am imbracat si m-am machiat… numai ca atunci cand am plecat de acasa aveam o codita impletita in lateral… care se tot prindea in cercei asa ca am decis: ori ma tund ori imi fac un coc in varful capului.
Si uite asa am iesit in curte, exact cand apunea soarele si am facut pozele, repede, repejor.
Cizme:Tommy Hilfinger/Fusta:Just Cavalli/Jacheta:BSB/Gentuta:Vintage Giorgio Armani/Cercei:Hippie Hippie Shake

Azi am filmat si 2 video: unul acest machiaj, care este un smoky rapid mov cu negru; si skincare routine:)

Fiti pe faza maine: MAAAARE GIVEAWAY se anunta!

Va puuuup!

  1. In primul rand, la multi ani! Sper sa ai parte de un an cat mai frumos si productiv.
    In al doilea rand, felicitari pentru video-urile realizate. Le-am vizionat pe toate si imi plac foarte mult, Esti atat de naturala si fun… sunt o placere sa le urmaresc :).
    In al treilea rand, ador outfit-ul! Intotdeauna mi-a placut combinatia de stiluri oarecum diferite si mai ales, fustitele colorate purtate iarna!

    Te pup!

  2. Lala

    Ai tu cred ca mi-ai citit gandurile :))
    Chiar aveam de gand zilele astea sa-ti trimit un e-mail,sa te rog sa faci un smokey cu mov <3.
    Abia astept sa vad video-ul :D:D

    Kisses !!!

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,033 other followers

