Golden Smokey Eye – 15 min

Fetelor! Cochetelor!

Am facut, din nou, un machiaj Smokey Eye in 15 minute.

Produsele folosite:
Fata:
O combinatie intre crema de zi de la Nuxe, iluminator High Beam de la Benefit si FDT Revlon Photo Ready 005
Roll On Garnier
Pudra Translucida Compacta TOO FACED
Mineralize Skin Finish – Medium Dark – MAC
Pensula 187 MAC
Blush din Paleta TOO FACED – Glamour to go – Fairy Edition

Ochi:
Paleta TOO FACED – Glamour to go – Fairy Edition
Pensula MAC 252
Rimel DiorShow Extase
Creion negru DiorShow – negru 090

Buze:
Ruj Oriflame – Baby Beige

Va puuuup!

  1. Oana

    hey , am o intrebare …. nu inteleg de ce in acest video de pe data de 28 decembrie se pare ca porti aparat iar in ultimul video de pe 6 ianuarie nu pare ca ai purta unul

  2. Cred ca tocmai am descoperit machiajul perfect pentru mine! sunt adepta nuantelor de auriu dar mereu am avut impresia ca sunt mai degraba pentru sezonul primavara-vara, insa makeup-ul asta arata foarte frumos! felicitari, a iesit impecabil! :)

  3. Adinuta, m-am uitat la ultimul tau video te pe YT (cu make-up bag) si am vazut paletuta Sephora care e amazing! Poti sa imi spui daca ai luat-o recent (adica daca as mai gasi-o) si cat a costat?

    Puuup!

  4. Buna! Tutorialele tale mi-au fost extrem de folositoare. Esti frumoasa foc, talentata, simpatica si stii sa scrii. Mi-ar placea tare mult sa facem un link exchange, anunta-ma printr-un comentariu:) Te pupacesc si un An Nou minunat sa ai!

    Cristina

  5. frumos si simplu! te-as ruga daca ai putea sa creezi si un machiaj al anilor *80. ador aceasta decada cu tot ce tine de ea – muzica, filme, machiaj, moda – you name it! e o decada plina de culoare, stralucire insa toate in limitele bunului simt :) la multi ani!

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,033 other followers

