Cum sa te dai cu rimel

Hello fete cochete!
Am facut mai demult acest video la cererea unor pustoaice care “descopera” rimelul.
Stiati ca este cel mai vandut produse de makeup din lume?!

Am folosit intr-o parte un produs mai ieftin:

si in cealalta un produs mai scump:

Iata si video:

  1. Cred ca tine de preferinte… Si mie imi place sa imi aplic mai multe straturi de rimel, pentru un efect mai dramatic! Si niciodata nu mi s-a spus ca am gene incarcate sau “paianjen”! Si cred ca mai depinde si de fizionomie:) Mie poate sa imi defineasca machiajul acele straturi si pe al altora sa il incarce!

  2. Mada

    Rimelul Maybelline nu intra in categoria “ieftin”,ci in categoria “accesibil”,si asta pentru unele persoane..pentru ca pt altele poate fii scump acest rimel(ieftin este un rimel la 4-5 lei).Ti-ai incarcat genele foarte rau cu rimel,si asta in nici un caz nu poate fii un sfat bun pentru cineva,sa isi incarce asa genele.

    • “ieftin”, “scump”, “accesibil”… sunt termeni relativi.
      FIecare are parametrii diferiti.
      …si da am incarcat genele ptr ca este un video demonstrativ… si am vrut sa intaresc ideea aratata!
      Doar atat!
      Nu uita: Totul este relativ mai Mada :)

          • Diana

            Buna,

            azi ti-am descoperit si eu blog-ul, imi plac video-urile tale, si am fost incantata sa te si aud, pentru ca semeni foarte mult la voce si la modul de exprimare cu o buna prietena de a mea :)
            referitor la rimel, vreau sa le ridic un pic in slava pe cele de la Maybelline (gama volume express in special) pentru ca fata de L’oreal, care mi se pare overpriced, ca sa nu mai vorbim de Lancome, YSL, si Guerlain ( pe care am avut placerea sa le primesc cadou, si mai apoi sa le fac si eu cadou la randul meu) chiar isi fac treaba, creaza volum, si nu sunt “gumpy/clumpy” etc. serios, toate rimelurile scumpe pe care le-am primit, le-am incercat de 2 ori si le-am dat prietenelor, iar eu ma dau in continuare cu Maybelline :)

            • :) Buna Diana
              si mie imi place mult maybelline la capitol rimel!
              mi se par excelente!
              si nu sunt incantata de exemplu de Lancome, cel pe care-l arat mai sus!
              ma bucur si multumesc ca-ti plac video-urile mele:P
              La multi ani!
              te pup

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,033 other followers

